21.08.2018 - Johana
    back to archa-most
BACK TO ARCHA MOST
 
 
 

U nás na Hallo Pizza:

 

NOVÝ JÍDELNÍ LÍSTEK NA HALLO PIZZA

Už máte náš nový jídelní lístek Hallo Pizza? Máme zde nová jídla ale i klasiku, kterou máte rádi. Objednávat můžete od 10:00 do 23:00 každý den a to na telefonu 777 779 009 nebo na www.archa-most.cz. Jídelníček ke stažení zde . Těšíme se na vaše objednávky. Vaše Hallo Pizza. ...
...celý článek
 
 
 

Přihlášení:

 
 
Jméno:
Heslo:
registrace | zapomenuté heslo
 

Obsah košíku:

 

 

AKCE HALLO PIZZA

 
HAPPY HOUR každý den od 15:00 - 18:00 hod. V tento čas si objednej pizzu jen za 99 Kč a my ti k tomu dáme ZDARMA plechovku od Pepsi. Můžeš si vybrat Mirindu, Pepsi nebo 7up. Kolik si objednáš jídet tolik dostaneš plechovek. ;-) Akce platí do odvolání. Tak neváhej a objednávej!

AKCE HALLO PIZZA
Meníčka.cz - nejlepší adresa před obědem

Společnost Archa Most s.r.o. se specializuje na přípravu kvalitní pizzy, ke které nabízí přílohy i nápoje a jejich rozvoz je zdarma. Naše pizza je vyráběna tradičním způsobem ze surovin nejvyšší kvality, aby se její chuť co nejvíce přiblížila italskému originálu. Vyzkoušejte ji, a přidejte se ke stovkám našich spokojených zákazníků.

Jak objednávat?

  1. Jaká je pracovní doba? Kdy rozvážíme?
  2. Objednané zboží rozvážíme každý den od 11:00 až do 23:30 hod., objednávat však můžete už od 10:00 hod. do 23:00 hod.

  3. Kolik stojí rozvoz?
  4. Rozvoz do Mosteckých čtvrtí je ZDARMA.

  5. Jak objednat?
  6. Po přihlášení si v nabídce zvolíte kategorii pokrmu (pizza, salát...). Každá položky má vpravo šipku na kterou když kliknete, zboží se Vám přidá do košíku. V případě, že již zboží v košíku máte, zvětší se jeho počet o Vámi zadaný počet kusů.

  7. Jak si navolit suroviny?
  8. U pizzy, salátů a těstovin je po přihlášení k dispozici tlačítko na které když kliknete zobrazí se vám detail zboží spolu se seznamem surovin, které lze na vybrané zboží přidat.

  9. Jak se přihlásit?
  10. K přihlášení a využívání našich služeb je NUTNÁ registrace, kterou provedete kliknutím v nabídce na položku "Registrace".

  11. Zboží mám v košíku, co dál?
  12. Až bude mít vybráno zboží, zvolte položku "Objednávka", dále zkontrolujte objednávku a vyberte adresu, na kterou si přejete objednávku doručit. Po přijetí objednávky operátorem Vám bude zasláno na Vámi vyplněný email, v nastavení uživatele, potvrzení.

  13. Kdy mi objednávku přivezou?
  14. Standardní doba je do 60-ti minut od POTVRZENÍ objednávky operátorem.

  15. Jak zaplatím?
  16. Platit budete při doručení a to buď hotově, formou stravenek (Sodexho Pass, Chequé dejeuner, Ticket Pro, Sorbi), nebo platební kartou.

  17. Jak si objednávku vyzvednout?
  18. Objednávku Vám přiveze jezdec před vchod. V době kdy přijíždí k Vašemu domu Vás prozvoní z mobilního telefonu a bude čekat před Vaším vchodem (většinou od silnice). Na zvonky nezvoníme a do pater pizzu nedonášíme. Objednávku lze také vyzvednout osobně v Caffe Ristorante Trattoria, nutno ale napsat do poznámky!

  19. Objednal jsem si a zásilka stále nikde...
  20. Pokud se Vám zdá, že od objednávky uplynula již dlouhá doba min. 60 minut (ve špičce od 18:00 - 21:00 hod. to může být až 75 min), ověřte si její stav na telefonu 777 779 009.
 
 
 
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

U nás můžete platit kartami a využít slevové šeky - platební karty a slevové šeky
© 2010 - 2018 Archa s.r.o. zákaz používání textů a fotografií
vytvořil DYNAMIC software
www.dynamic-software.cz